Waaijenberg Mobiliteit

Afgelopen zomer sloeg de schrik bij veel mensen om het hart: hun geliefde Canta zou verdwijnen. Een trouwe schare aan fans is afhankelijk van het rode invalidenwagentje om van A naar B te komen. Gelukkig was fabrikant Waaijenberg Mobiliteit in het diepste geheim al bezig met de Canta 2.0. Bij zo’n bijzonder vervoersmiddel hoort ook een bijzondere lancering. Daarvoor gaan we bij PXL graag aan de slag.

Grondige aanpak

Maar voor het zover was, wilden we eerst duidelijk krijgen wie Waaijenberg Mobiliteit is? Wie zijn ze? Wat maakt hen bijzonder? Wat zijn hun sterke punten? Door eerst de positionering helder op papier te zetten, konden we verder met de vormgeving en lancering. Het uitgangspunt van Waaijenberg? Mobiliteit betekent vrijheid, en iedereen in de samenleving moet over deze vrijheid kunnen beschikken. Dat kan met een Canta (waarvoor geen autorijbewijs nodig is, net als voor een brommobiel), maar ook met een scootmobiel of scooter.

Nieuw logo en lancering

Eveneens in het diepste geheim werkten we aan nieuwe middelen (zoals een logo) voor Waaijenberg Mobiliteit en de Canta. Die laatste is wat ons betreft een erg geslaagd voorbeeld van een sterk automotive logo. Voor de lancering zijn we helemaal losgegaan, samen met een PR-bureau. Dat heeft een heleboel publiciteit opgeleverd: van De Telegraaf en de Gelderlander tot Het Parool en Hart van Nederland. Daar zijn we natuurlijk ontzettend trots op. Groot nieuws voor zo’n klein autootje dus!

Dit doen we voor
Waaijenberg Mobiliteit:

Design Positionering Campagne

Meer weten of zelf geïnteresseerd in een vergelijkbare dienst? Neem contact met ons op voor informatie of een vrijblijvend gesprek.

Gesprek aanvragen

Feelin' some brandlove?

Louis Diepeveen vertelt je graag meer over dit project.

AFSPRAAK MAKEN

Bel: 06 20620209

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel ons voor support of een vrijblijvend gesprek 0318 - 555174