Hora The Living Experience campagne

Met luxe tuinmeubelen en matrassen van de hoogste kwaliteit bedient Hora al vanaf 1999 publiek in het hogere segment. Een vreemde combinatie, zo op het eerste gehoor. Maar eigenlijk best een logische: doordat de verkoop van buiten meubilair in de winter stil ligt, blijkt deze periode ideaal voor de verkoop van matrassen.

“Maar kunnen jullie niet de inrichting van mijn hele huis verzorgen?”

Die vraag klonk de afgelopen jaren regelmatig door de Hora showroom. Na een selectie van 10 exclusieve merken en een grote verbouwing in de showroom dichtte Hora in 2015 daaroom het gat tussen outdoor & sleeping gedicht met een nieuwe pijler: interieur

The Living Experience

Daarmee evolueerde Hora tot een allround meubelconcept die exclusieve merken en luxe producten huisvest. Een totaalbeleving. Wij noemden dat: the living experience. Dat vormde de kapstok voor de nieuwe positionering. In alle uitingen legden we de link tussen outdoor, sleeping en interior.

Om de nieuwe telg in de familie van Hora te vieren, kwam er ook een inspiratieboek waarin alle topmerken die in de Barneveldse showroom prijken uitgebreid zijn uitgelicht. Ook werd de site verrijkt met een webshop en een mooie videobanner op de homepage. Dankzij de Google Adwords campagne is Hora online goed vindbaar voor smaakbewust Nederland.  

Dit doen we voor
Hora The Living Experience campagne:

Design Positionering Website Ontwerp Campagne Copy Huisstijl

Meer weten of zelf geïnteresseerd in een vergelijkbare dienst? Neem contact met ons op voor informatie of een vrijblijvend gesprek.

Gesprek aanvragen
photo photo photo

Feelin' some brandlove?

Bart van Dalen is accountmanager van dit project en kan je er alles over vertellen.

AFSPRAAK MAKEN

Bel: 06 - 483 737 11

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel ons voor support of een vrijblijvend gesprek 0318 - 555174